شرايط گارانتی محصولات متم اف

 در صورت مخدوش بودن شماره سريال، محصول از شرايط گارانتی خارج مي‌گردد.

 باز شدن دستگاه توسط مشتري يا شخص ثالث، محصول را از شرايط گارانتی خارج می کند.

 هزينه ارسال و دريافت کالا بر عهده خريدار می باشد.

 هر گونه خرابی براثر ضربه، حوادث، شکستگی و نوسانات برق شامل گارانتی نمی باشد.

 لوازم جانبی شامل شارژر، باطری، آداپتور، کابل، سيم جمع کن و قلم تبلت‌ها شامل گارانتی نمی باشد. (کالاهای ماشینهای اداری از این قاعده مستثنی می‌‌‍‌باشند و تمامی تجهیزات جانبی شامل گارانتی خواهد بود)

 تنها قطعه معيوب اسپيکرها در دوره گارانتی تعويض می گردد.

 گارانتی کلیه محصولات دارای باتری لیتیوم 13 ماه می‌باشد.

 مدت زمان و نحوه گارانتی کالاها به شرح ذیل می‌باشد:

  •   محصولات Genius دارای گارانتی 2 سال تعویض
  •   محصولات F&D دارای گارانتی 2 سال تعویض قطعه معیوب
  •   محصولات NetForce دارای گارانتی 1 سال تعویض
  •   محصولات TP-LINK دارای گارانتی 1 سال تعویض و 2 سال تعمیر
  •   محصولات MA دارای 18 ماه گارانتی تعویض قطعات و تعمیر دستگاه
  •   محصولات Sewoo دارای 18 ماه گارانتی تعویض قطعات و تعمیر دستگاه

 مهلت تست کالاها بعد از انجام خدمات پس از فروش، برای مشتریان تهران 3 روز کاری و برای مشتریان شهرستان 4 روز کاری می‌باشد.

جهت پیگیری وضعیت کالاهای گارانتی، با مراجعه به بخش خدمات وب سایت www.metem.ir یا مراجعه به وب سایت www.metem-f.com و با وارد کردن کد رهگیری مندرج در رسید از آخرین وضعیت کالای خود مطلع شوید.

توجه داشته باشید که حداکثر مدت زمان نگهداری کالا، 2 ماه پس از تاریخ دریافت آن می‌باشد. بدیهی است بعد از مدت مذکور، واحد گارانتی هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل کالا نخواهد داشت.

در صورت عدم وجود کالای معیوب، کالای مشابه به عنوان جایگزین کالای معیوب به مشتری تحویل داده می‌شود. لازم به ذکر است که اگر قیمت کالای جایگزین بیشتر از کالای معیوب باشد، مشتری موظف به پرداخت ما به التفاوت قیمت می‌باشد.

کالاهای معیوبی که گارانتی آن‌ها به اتمام رسیده باشند -در صورتی که قابل تعمیر باشد- پس از توافق با مشتری، تعمیر شده و هزینه تعمیر از مشتری اخذ می‌گردد.