آیا نیاز است که گارانتی محصولات را فعال کنم یا نه؟
خیر، گارانتی کالای شما به صورت خودکار فعال گردیده است و نیاز به فعال سازی ندارد.
خیر، گارانتی کالای شما به صورت خودکار فعال گردیده است و نیاز به فعال سازی ندارد.
شما میتوانید با مراجعه به منوی نمایندگان و تکمیل فرم درخواست نمایندگی درخواست خود را ثبت کرده تا پس از انجام بررسی های لازم کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
با مراجعه به منوی گارانتی ← مشاهده اعتبار محصولات میتوانید از تاریخ گارانتی کالای خود مطلع شوید.
قابل توجه مراجعین واحد خدمات:
ساعت کاری جدید واحد خدمات روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 16 و پنج شنبه ها از ساعت 8:30 الی 12 می باشد.